sobota, 11 lutego 2017

Wielkie zaskoczenie od: Francuskie perfumy lane !


Witam serdecznie drodzy czytelnicy!


Mój kolejny wpis na blogu będzie dotyczył perfum, które okazały się wielkim zaskoczeniem ! :)
Brałam kiedyś udział w akcji organizowanej przez pewną firmę, perfumami w związku z bezpłatnym otrzymaniem próbki wybranych perfum, z ich asortymentu i kilka dni temu dotarła do mnie moja wyczekana nagroda.



Firma, która zorganizowała tą kampanię w swojej ofercie posiada Francuskie Perfumy Lane .
Akcja polegała na tym, iż jeżeli posiadało się hasło kodu rabatowego, można było użyć je na stronie: https://francuskie-perfumy-lane.pl . Hasło to obniżało całkowicie koszt próbki, a dostawa była darmowa. Na poniższym zdjęciu zamieszczam zdjęcie otrzymanej próbki ;)






Otrzymana próbka od Francuskie Perfumy Lane była odpowiednikiem innego zapachu. Okazało się to dla mnie wielkim zaskoczeniem, ponieważ nigdy nie stosowałam perfum lanych, ze względu na to, że kojarzyło mi się to z podróbkami. Ale muszę się przyznać, że po zaaplikowaniu perfum rano, czułam je do samego wieczora. Dodatkowo te perfumy lane posiadały w małej próbce atomizer, dzięki czemu nie trzeba było ich używać niewygodnym patyczkiem ;)
Gdyby ktoś był zainteresowany, tą promocją podaję link do strony:






POZDRAWIAM ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz